Recycle

Er was eens een klein meisje dat groeide en groeide de hele winter door en toen paste ze opeens niet meer in haar lieflings pyamaatje.  En er waren barbies met koude blote benen...... Al langer heb ik weer zin om eens wat leuks te naaien, maar dan wel makkelijk. En daar blijven mijn meeste naaiprojecten dan zo ongeveer steken. Maar een rondje op het weeweewee, en pinterest brachten mij op vele geniale meesterplannen voor recyleren van oude kleren dus....Gisteren een ervan snel uitgevoerd, en het is voor de barbies, en hey die hoeven er niet mee naar school, dus het kan snel makkelijk en met de luiewijvenmethode :-)
Broekspijpen geknipt uit een van de mouwtjes, tunneltje bovenlangs met een elastiek er door. 
Dochterlief wilde zo graag knoopjes in dat barbiepyamaatje, en dat vind ik nogal een gedoe. Maar zie hier, ik gebruikte gewoon de diverse originele delen van de oude pyama. 
Uit de losse pols teken je zo ongeveer de andere kant. 
Je naait het wat aan elkaar..... (lekker een beetje ruim, want dan kunnen de nep-barbies er ook in en dan passen de armen er makkelijker in, zodat kleinste dochter dat zelf kan doen, ipv dat ik aldoor die barbies aan moet kleden.)
Het blije kind
tadaaa
Maar man oh man wat ik nu weer allemaal voor do it yourself  leuke ideetjes zag, ik ben weer helemaal geinspireerd, recykleren is geweldig!
Binnenkort meer, ehm denk ik althans.

Reacties

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk