Sprookjesachtig?

Een feeën-tuintje, ook wel een fairy garden KLIK voor (p)pinspiratie.(pas op je raakt echt ENORM geïnspireerd)
Dat was al een tijdje een verlangen van mijn jongste dochter er eerlijk gezegd, ik was als kind zelf ook al dol op sprookjes en nog steeds heb ik er een zwak voor.
Met haar verjaardag had ze een paar schattige mini elfjes gekregen, met vleugels en al...maar die waren blijkbaar weggevlogen toen we ze nodig hadden, want niet meer te vinden. Ahum. Val ik weer door de mand dan mijn huis een beetje rommelig is soms vaak. Nouja hup de elfentuin..
Een beetje mos uit de tuin.
Klein beginnen en eerst op een warme zomerdag gewoon eens doen met de dingen die je hebt. In je rommeltjes zoeken dus. En in in plaats van elfjes, gewoon de playmobielpopjes ( die vliegen tenminste nooit weg) . Die elfjes zullen binnenkort spontaan terug komen om in ons leuke tuintje te komen wonen, jongste dochter en ik, wij weten dat zeker!

Reacties

  1. LEUK, ik krijg spontaan zin om zoiets ook te maken....en die elfjes?
    komen vast en zeker wel weer terug, ze houden niet zo van heet weer ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zoek er maar niet op want ik ben nogal vatbaar voor dit soort ideeën
    en als enig meisje in huis wordt er dan nogal eens meewarig naar me gekeken.
    Dus ik gluur gewoon mee naar jullie tuintje :)
    Ik ben benieuwd of de elfjes hem mooi genoeg vinden om terug te komen.
    Maar dat moet haast wel!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk