Kriebelige tip

Elk jaar, meest in, of net na de zomer, worden wij wel getroffen of misschien is belaagd een beter woord door, de Hoofdluis. Vervelend, maar niet dodelijk, alhoewel je soms beslist anders benaderd word, indien men het weet. Dus ik heb standaard diverse luisdodende shampoos en aanverwante artikelen in huis, want ik lijkt het namelijk altijd net op een moment te ontdekken als de winkels echt helemaal dicht zijn. En zulke nare dieren wil je meteen verwijderen. Ook lees ik met een angstig gevoel steeds vaker berichten dat de hoofdluis tegenwoordig met de meest gangbare anti-luisshampoos enzo niet meer weg en dood te krijgen is.En ik ons levenslang aan onze kop zien krabben enzo... En dat de beste methode om ze weg te krijgen is kammen, met een zogenaamde luizenkam. En daar weer het summum van is de elektrische variant, want die beweegt de tandjes van de kam heel snel 200 x per min ofzo en door luis en ei. Maar als ik die in de drogist zag liggen werd ik onaangenaam getroffen door de enorme prijs en liet hem liggen.
Maar vandaag liep ik even snel een rondje in mn uppie, door de act-ion en ondanks er nu op onze hoofden niks kriebelde nam ik hem toch mee, want slechts 2,99 euries, dan bij gebruik een stel oplaadbare batterijtjes erin en nooit meer chemische shampoos op onze hoofden.
Laat de wilde beesten nu maar komen, ik ben dr klaar voor!

Reacties

  1. Ben heel benieuwd of het beter werkt dan een gewone kam?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha! Ik stuur ze wel naar je door! ;o)
    (maar haal voor de zekerheid toch maar eens zo'n kammetje in huis)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik hoef ze niet te krijgen
    Juul

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ze vroeger gelukkig nooit gehad en zoonlief ook niet. Was daar reuze blij om, maar het lijkt me vervelend als je ze ieder jaar hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb opeens een vreselijke jeuk op mijn hoofd,hihi,ik heb ze hier nog nooit in huis gehad(even afkloppen)en ik hoop ze ook nooit te krijgen,want je moet dan alles aanpakken,ppfff ik hoop dat ze weg blijven

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bij ons op school zijn ook weer luizen geconstateerd! Lag die electrische luizenkam echt bij de Action?! Ik ben nú weg!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk