Mooi...

Wat ik van de troonswisseling zag, op tv, vond ik eerlijk gezegd gewoon echt, mooi, menselijk en hartverwarmend. Echte mensen, moeder en zoon, en schoondochter. Het koningschap lijkt mij namelijk echt geen gemakkelijk leven/klus.

Wij deden heerlijk een rondje vrijmarkt, het zonnetje scheen, en daar kwamen de kinderen natuurlijk echte schatten tegen.
Deze tuttige schattige hondjes in een heerlijke roze bloemetjes tas, die kun je natuurlijk niet laten liggen. Net zo min als een heus echt Ariel-zelf-nog-gedragen-zeemeerminnenrokje met bloemen.

Jongste zoon bofte, die zag een prachtige stoere fiets, slechts een ietsie te groot nog, om zelf op en af te stappen, maar dat gaat niet lang meer duren. hopen dat alle tandjes heel blijven.
En behalve dat we een halve verzameling litle ponies kochten, voor jongste dochter, vond hij weer een te koop gezette verzameling enge en gevaarlijke en onmisbaar-voor eigen verzameling- diertjes.
 
(ik ga ondertussen op zoek naar eigen rommeltjes in huis, die ik snel weg kan gooien, om dichtslippen tegen te gaan)

Reacties

  1. Wij vergelijkbaar. Vond het ook heel mooi om te zien, die blikken, de verhalen. Ben blij dat ik het niet hoef te doen, koningin zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor, de koninginnedagschatten. Het was een mooie dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vond de troonwisseling ook erg mooi, leuke dingen hebben jullie gekocht hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb me heel erg ingehouden en niks gekocht.... (dat is ook voor het eerst)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk