Deze week zag ik ....

Genoten? (review)
Soms zie je op de diverse crea-blogs de prachtigste en leukste creaties en bijbehorende (in hun ogen waarschijnlijk) makkelijke DIY (Do It Yourself)-uitleg erbij. Werkelijk de leukste en inspirerende dingen zie ik voorbij vliegen, tevens komt daarbij bv een blad als Mollie Makes genoemd. Dus op zoek naar wat nieuwe inspiratie om het handwerken/haken/freubelen eens op te pakken deed ik mezelf in een royale bui de nieuwste Mollie Makes kado-nederlandse versie. Het blad is gemaakt van mooi en luxer/dikker bewaar papier, (flow-achtig) en ook prachtige foto's en kleuren, echt van het materiaal dat je zou zeggen, een bewaarblad. Om zo nu en dan weer eens op te pakken en weer door te bladeren op zoek naar...
Nou....daar vond ik dus werkelijk niks, en een op het moment bijzonder actief hakende vriendin ook al niet,  zo leuk als hij er aan de buitenkant uitziet, een guitige wasbeer en olijke vos kijken blijmoedig de wereld in (alsof het lente is, ipv gevoelstemperatuur -15). Meer dan wat leuke plaatjes kijken, is het deze uitgave iig, in mijn beleving niet, vrij weinig patronen en ehm heb er dus ook weinig inspiratie van gekregen. En nee ik wil m ook zeer zeker niet bewaren, ik zou niet weten waarom. (is iemand die hem hebben wil? laat het me weten) mogelijk is het een moment opname en zijn de andere uitgaves wel enorm inspirerend...of ligt het gewoon aan mij en mijn "mood".
Nee dan doe ik liever een rondje crea-blogjes, afwisselend met een rondje op pinterest, en zoekacties op youtube maken het dan af :-).
Nouja en verder dan ....rillebillend binnen zitten, ach wat speelt ze zoet en lief...
Moedertje spelen met de snoepjesdoos. Ze heeft er eerlijk maar 1 opgegeten, rozijntjes zijn haar all-time favoriet ( nog wel) en een aan het hondekind opgevoerd en ehm een geprobeerd aan de poes te geven, maar die moest niet.

Reacties

  1. Ik ben juist helemaal gek van (de Engelse uitgave) Mollie Makes!
    Maar ja, daar staat volgens mij gewoon hetzelfde in toch? Zo zie je maar hoe smaken kunnnen verschillen.... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook hier veel ideen van internet, of uit boeken van de bieb.
    Heerlijk freubelen.
    En rozijntjes worden hier niet gegeten, ze heeft er altijd een afkeer van gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb net in een gulle bui voor mezelf het boek "Kringloopgeluk" gekocht van onze medeblogster Ingrid van het blog Ingthings. Ik krijg het als het goed is, morgen thuis bezorgd (via bol.com besteld). Ik ben heel benieuwd! En natuurlijk laat ik het weten als het de moeite waard is!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. moeder zijn van snoepjes ?
    leuk
    Juul

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker freubelen! Het is er toch het weer nog niet voor om naar buiten te gaan! Pffttt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb er al een paar x in gebladerd in de winkel, maar mij kan het ook niet zo bekoren. Vaak staat er maar 1 ding in wat ik leuk vind om te maken en daarvoor vind ik em te duur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb het 1e Nederlandse nummer van Molly Makes gekocht, vond het ook zo'n tegenvaller.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik heb er ook wel eens heen doorgebladerd, maar het kon mij ook niet bekoren. Veel te duur ook voor wat er in staat. Maar dat heb ik tegenwoordig al snel met de tijdschriften. BLogs lezen is veel leuker, voor het knutselen haal ik mijn ideeën ook van het net. En met blogs lezen heb je ook geen last van reclame waar de meeste tijdschriften mee vol staan.

    groetjes,
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat vind ik eigenlijk wel heel stoer van alle bloggers: dat zij inspirerender zijn dat zo'n tijdschrift! Tijdenschriften kunnen maar beter op hun tellen passen dus.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk