Mysterie van de verdwenen knuffels....

Hoeveel knuffels zie je hier???
 
Iets in deze foto doet mij toch vermoeden dat ons puppy op zoek is naar meer speelgoed, maar dan voor zichzelf. En dan kijk je zo eens wat rond en kom je bv op deze site ; jumbopet  die hartstikke veel dierbenodigdheden heeft, voor ieder huisdier kun je er terecht. Want ook dieren kunnen zich vervelen en dan stoute dingen uithalen. Honden die zich vervelen kunnen onder andere gaan kauwen op meubels, voorwerpen, de muur, etc. Ook kunnen honden die zich vervelen gedrag vertonen zoals achter hun eigen staart aanrennen, en negatieve aandacht vragen, veel blaffen en piepen. Dat wil je als baasje natuurlijk niet, genoeg beweging (buiten, dus, lange wandelingen, het spreekt zo voor zich zelf, maar dat is het soms niet, regelmatig spreek ik medebaasjes die bv zeggen, dat ze zelden de tijd hebben/nemen? de hond langer dan een 10 min loopje uit te laten, en dat ze denken dat dat genoeg is want hond deed immers alle behoeftes, en dat ie thuis zo vervelend/druk is.)  en afwisseling en wat speelgoed buiten, maar ook speelgoed voor binnenshuis. Zoiets als hieronder, een bal waar je een klein brokje in kunt stoppen en die de hond dat door rollen met de bal eruit kan halen, is erg leuk en je hoeft je hond dan geen extra brokjes te geven, je kunt gewoon een deel van zijn dagelijkse portie reserveren, wat hij kan "verdienen" door ervoor te werken, de meeste honden vinden het echt leuk om iets te doen voor/met de baas en het versterkt de band tussen baas en hond ook.
Dog dizzy geel / zwart plastic
Nu is het gedrag dat je op de foto ziet geen verveling, maar gewoon puppy-gedrag,het is nog een beetje een kleuter, en hij vind het net als mijn kleine kinderen gewoon ook leuk om met de knuffels rond te sjouwen en te spelen :-). Maar natuurlijk zijn we hard bezig hem te leren wat mijn en dein is, en bieden hem dan hondespeeltjes aan, zijn flosstouw is zijn favo. Daarbij vind iederen het hier hilarisch grappig als hij zulke dingen pakt en Flippie is net een clowntje en weet zoals kleine kinderen dat soms ook weten, goed wat men grappig vind en doet dat dan gewoon nog een keer, terwijl hij al verwachtingsvol naar ons kijkt, van grappig he? Ik zweer je dat hij er ook nog bij lacht!

Onder degenen die het goede antwoord in een reactie achterlaten, word een JUMBOPET shop tegoed van 15 euro verloot, die het puppy eerlijk zal trekken .
En voor een ieder die reageert is er een kortingscode voor 5% korting superleuk toch?

Reacties

  1. Volgens mij zie ik er drie...

    Hier ook zo'n verzamelaarhond, ook uit een open wasmachine worden dingen geplukt terwijl ik het net niet zie, grrr. Kwaad worden helpt dan niet echt, is ook aandacht... maar we proberen het wel af te leren.

    Leuk speeltje lijkt me dat, hond is hier ook erg gefocust op eten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihihi wat een boefje :-) Volgens mij zie ik 3 knuffels liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooo ja dat ken ik wij hebben ook zo,n hond,ook uit de prullebak vist die dingen ,ggrrr,en ja ook ik zie 3 knuffels.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, ik zie 4 knuffels hoor! Maar ik doe niet mee want ik heb geen hond.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga voor 4 knuffels!
    En ik heb voor mijn katten ook zo'n voederbal. En ik heb een bord met allerlei 'obstakels' om brokjes op te leggen (en er weer afhalen dus) Op dat bord leg ik vaak de duurdere brokken die ze af en toe krijgen als extra :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ga voor 3 knuffels, want hondenspeelgoed tel ik niet mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zie drie knuffels, en natuurlijk de grootste knuffel,de hond zelf!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 6 knuffels + 1 hond (is ook een knuffel)

    Juul

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat grappig, zo'n bal waarin iets lekkers zit. Maar ook wel een beetje treiterig! Lijkt me ook wel wat voor mijn man, want die moet afvallen.

    Volgens mij zie ik 4 knuffels. Ik hoop voor mijn man dat ik het goed heb!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @vlijtig liesje : :-D je bent den mensheid nog op ideeen .....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke blog is het geworden! We sturen je zo nog een mailtje :-) Fijne feestdagen, Paula Van JumboPet

    PS: heb je ook mensen die gek zijn paarden en pony's? We geven namelijk een gratis ponykamp weg.... kijk maar even op www.jumbopet.nl/ponykamp

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk