een beetje zon

in het leven kan ik wel gebruiken:
Hoe lief en aardig, ik vind het altijd leuk om te lezen dat mijn  blogjes gewaardeerd worden :-),
dus JELLINA CREATIONS (zij maakt allerlei leuke en mooie dingen, haar naam verraad het al he) bedankt!
Hier komen mijn antwoorden op de 10 vragen:
Mijn favoriet dier:

Mijn favoriete getal: 7 vind ik een mooi getal, daarbij is het een geluksgetal, en ook in/uit bijbelse perspectief , is 7 het getal van de vol(maakt)heid , dus ik kies 7.
Mijn favoriete non-alcoholische drank:
een kopje dampende vers uit eigen tuin geplukte munt-thee
wat ik iedere morgen doe nadat ik mijn kleuterzoon naar school gebracht heb.
dampend-wazig-heet
lavendel honing mag, maar hoeft eigenlijk niet

Facebook of twitter? hmm ik twijfel er nog over, twitter 2 x min of meer een periode geprobeerd, maar t werd m niet voor mij, ik heb gewoon niet zo vaak wat zinnigs te melden. Face-book dat heb ik nog en daar ehm ben ik wisselend actief in/mee. Leuk vind ik dat weer wel, omdat je zo wel vaak wat foto's kunt zien van vrienden enzo....
Wat is mijn passie? grutjes, ik ben een heel gepassioneerd mensch en heb vele hartstochtelijke passies, die ik natuurlijk niet allemaal tegelijkertijd, maar wel afwisselend met grote passie ehm beoefen... denk aan KOKEN ( ok das wel nr 1), maar dat woord doet eerlijk wel iets tekort aan het passionele, zo stel ik mijzelf bv regelmatig doelen, elke week een nieuw gerecht koken, slow cooker koken uit breiden, buiten koken op/in mijn cobb, en ehm allerlei nieuwe dingen proberen, die ik zo tegenkom in het leven of bv tijdens het bloggen, denk aan recentelijk :- paardebloembier-, ook kook ik graag met mijn kinderen samen.
Krijgen of geven? geven...alhoewel ik ook wel graag krijg, een kusje ofzo :-)
Favoriete dag van de week:t is mij egaal, ik heb geen favoriete dag, wel ben ik een echt avond mens.
Favoriete persoon: hmm mijn manliefje natuurlijk, waar ik soms wel tegen zit te knorren, enzo, maar hij is werkelijk wel mijn liefje, ik zeg t te weinig....
Favoriete bloem:
rozen, liefst heb ik ook nog dat ze heerlijk geuren
de kleur maakt mij dan niet zo veel uit

Favoriete land: moeilijke keuze weer, maar ik kies voor Costa Rica, waar ik als kind op vakantie was en het land toen zo overweldigend prachtig en mooi vond, die overddige tropische natuur...
Zweden is mijn andere favoriet waar ik binnenkort een blogje aan zal wijden ( beloofd)

Nou zag ik dat bijna iedereen de sunnie award al heeft gekregen, maar mocht je ook zin hebben je lijstje te delen, dan is hij bij deze voor jou!

Reacties

  1. Gefeliciteerd met je zonnige prijs, op deze regenachtige dag!
    Ik snap Twitter niet, maar Facebook eigenlijk ook niet…

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan krijg jij een hele dikke kus van mij en mijn dochter ;o)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk