Gaan we nu dan eindelijk ?

Ze is er helemaal klaar voor hoor, een kiwi in de rugtas, stond ze ongeveer om half 8 al klaar.
Bakvisdochter liep gezellig even mee met dr lange benen ....
Wij kusten en slikten, en wuifden.
Maar zij, het kleine wijffie, knikte ons bemoedigend en goedkeurend en geheel begrijpend toe, ga maar, het komt goed, leek haar hele houding uit te stralen. Ik weet dat je me zo weer op komt halen.
Zuchtend en slikkend en een beetje giebelend met de grote bakvis samen waren we sneller dan ooit weer thuis ( zo zonder ieder miertje te bekijken onderweg).
Ook bakvis pakte haar tas om naar school te gaan, en verzuchtte bij het verlaten van het huis; wel gek, geen kleintjes meer om te kussen, geen minietjes die naar me zwaaien........SAAAAAHAAAI.
Oh jah sterkte mam.
En wat ga je nu eigenlijk doen? ( alsof ik me ooit verveel )

Reacties

  1. Hihi, het scheelt dat we het bloggen nog hebben... anders zouden we ons stierlijk vervelen ; ))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ppfff dat lijkt mij vreselijk,ik weet nog niet wat het is om helemaal alleen thuis te zijn,maar heel veel sterkte.

    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aahhhhh empty nest! Eventjes dan (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nieuwe stap !
    Wat wordt ze weer snel groot!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alles op z'n tijd. Ik moest ook even wennen maar 't is ook wel weer lekker.
    Wat een lieve snoet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach gossie, weer een nieuwe fase. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stoere dame, zeg! Heerlijk! (Toch?)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En daar stapt mini vol vertrouwen de grote, wijde wereld in. Mooi plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik lees nu mee vanaf het moment dat je haar kreeg. Wat gaat dat snel, zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze ziet er ook echt uit alsof ze er klaar voor is! Maar best raar denk ik, zo zonder haar thuis. Hoewel ik geloof ik toen mijn jongste naar school ging, toch vooral genoot van de rust en ruimte.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Och popke! Wat een mooi en stoer meiske! Heeft ze het leuk gehad? Die van mij wil nu al, hahaha.
    Lief hoe je bakvisje reageerde :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een dappere tante! (heeft ze vast van dr moeder)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ah wat knap van die kleine en wat ontroerend lief zo'n bezorgde bakvis!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk