op zoek en de weg kwijt?

Zoals meerdere bloggenden kijk ook ik wel eens op welke zoekterm men bij me binnen komt...en ik verbaas me regelmatig....niet over de zoekterm: de perfecte huisvrouw, want dat snap ik heel goed en daar blog ik ook vresleijk vaak over( NOT) maargoed, en ook de laatste zeer bijzondere wil ik u niet onthouden: soep met poep.... t is triest maar werkelijk waar.
Dat laat dan meteen mijn toch al rijke fantasie weer op hol slaan...
Was het een wanhopig verstopt/geobstipeerd mens? in de hoop( stinkende hoop) met een geniaal soeprecept de stroeve poep in het lijf te doen laten doorstromen? Ach arme, veel drinken en voldoende vezeltjes eten...of anders neem een pruimenboom in tuin of hip op balkon(tuin) , want in de zomers doen hun overdaad aan rijpe vruchten ons zeer voorzichtig ehmm door de hurken gaan in die periode...ik wens u er het beste mee,oh gij wanhopig verstopte.
Over andere ehm gedachten wie er op soep met poep zoekt wil ik even niet denken...k heb net de middag boterham naar binnen.

Reacties

  1. Het levert jou in elk geval weer een leuk verhaal op, haha!
    Het leukste wat ik ooit tegenkwam is: help mijn vrouw is een koe...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig om hier eens een blogje aan te wijden! Ik ga toch ook eens kijken wat er bij mijn zoektermen staat..

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk