deze week zag ik .........

Kleine mini-dochter en ik samen nog maar weer iets lekkers, voedzaam doch gezonds maken (zonder pakjes en e-nummers enzo)

Een soort van dikke havermoutkoekjes, die de vergelijking met een soort van muslie-reep-achtige goed kunnen doorstaan. En het gevolgde recept zorgde voor een behoorlijke hoeveelheid, die deels in een doos in de vriezer gingen en waaruit elke dag een brok meegenomen kan worden door de schoolgangers.
Iedereen hier in huis vind ze echt verrukkelijk, en oudste puberzoon riep verheugd uit; ze zien er net zo uit als de foto van het recept :-) mijn kokend moederhart was gestreeld, want dat wil ik graag, koken en dat het er daarna net zo uitziet als op het plaatje van het kookboek/recept. Overigens vind ik een kookboek zonder foto's echt helemaal niks aan, en gooi ik die meteen weg.
Het recept KLIKKERDEKLIK is dus van Martha Stewart.
slechts een klein ietsje aangepast, door een groot deel van de suiker te vervangen door appelmoes.

Reacties

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk