het is weer zover

Over mijn hele lijf heb ik vreemde rillingen, en groeien ongewenste haren overal.....het heeft zeker weten wat te maken met de kou van de afgelopen dagen. Ook heb ik onbedwingbare lust om onder een berg warme dekens te liggen, gordijntjes dicht , lekker cocoonen.
Drang om de wekker te zetten op zn bio-stand, zodra de dagen weer lengen en de temperatuur warmer word gaat hij automatisch af. Dan zal ik ontwaken en weer mens worden....
Als ik wat probeer te zeggen komt er een vreemd zacht gegrom.....ik ben echt niet van de winterse en koude....(zon, zee , strand en blote voeten, dat wil ik graag)

Reacties

  1. Ooh ja een winterslaap lekker :-) Maar overal haar?? Vertel eens..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooo jaaaa dat wil ik ook,maar helaas dat gaat niet he als je moeder bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dit ook 3x niets, bah bah bah!
    Ik hoop dat het snel, heel snel weer lente is..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O lekker, ik doe mee... Lekker in mijn eigen holletje, mag man af en toe wat eetbaars, een boek en een beetje liefde komen brengen (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nee man, lekker quilten bij een goeie film, lekker kaarsjes aan en de haard stoken. Lekker lezen en lekker eten nadat je uitgebreid hebt gekookt, lange gesprekken en uuuuuuren aan de computer. Ik verheug me op de winter. Het enige waar ik me niet op verheug is dat je je vijf minuten aan het inpellen en uitpellen bent als je naar buiten of naar binnen gaat......

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, niet tof dus. Je gemoedstoestand. Sterkte dan maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je verhaal wel een leuk begin voor een sprookjesverhaal van iemand die veranderd in een ijsbeertje. Haha, of heb ik teveel verhaaltjes met m'n kinderen gelezen??? Duidelijk wel dus :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geef mij ook maar zon en warmte.... maar ja.... uiteindelijk kun je je er maar beter aan overgeven, wie weet valt het mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh jee, er dient zich een wintervacht aan.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk