weg met pukkels

Voor mijn kleine mini's heb ik zo'n leuk wit setje van Ikea, 2 stoeltjes en bijpassend tafeltje, maar eerlijk gezegd vond ik het een beetje een miskoop want al heel snel verschenen de eerste pukkels al.
En werd het met de dag lelijker en pukkeliger, als ware het dat de tafel (ook al) een soort van puber werd met bijpassende huidprobleempjes.
Ik overwoog meerdere malen het weg te smijten en een nieuwe te kopen, alhoewel ik daar ook niet 100% voor ben want dan komt hetzelfde probleem denk ik al snel weer ?
Twijfel , twijfel , twijfel.....twijfel.....
Tot ik vorige week bij de aldi tegen een rolletje schoolkrijtplakdinges liep, ik heb al een zwak voor schoolbordkrijtverf/etc etc, nu dan een leuk aldi prijsje en ik recycle dan mijn eigen lelijke pukkelig  en pokdadige tafeltje nog maar weer een keer, en 't is werkelijk nog leuker uitgepakt dan ik kan beschrijven ehm of kan tekenen (de hele dag, ze weten van geen ophouden....aaaargh ;-) ).

waarom heb ik t ook bedacht...

Reacties

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk