luilakjes op maandag

Ik, moe, want uit de nachtdienstkomend, knorrig ook nog door slaap te korten. Zegt peuterzoon ook nog bij thuiskomst, mammie wat zie je er oud uit, hij bedoelde moe, snik.....ik voelde me meteen ook +10 jaar ouder.
( kijk maar even over de rommel op de bank heen, rechts een hele berg nieuwe winterkleertjes voor mini-dochter, moest gepast worden, links knuffel/slaaptutdoekje van minizoon, alsook zijn cars-fleece dekentje, grrrmble in het midden gewoon jasje en lege drinkbeker, wat een troep.Kan ik zo slecht tegen ehmm juist ja vooral als ik in of eigenlijk uit de nachtdienst kom( en in mijn killing modus sta ;-) ).En  ik zelf al helemaal geen puf heb om even de bezem er door te halen. Morgen!!!! en ik weer lief, leuk en fruitig en ruim ik alles weer lekker op!)
En mijn mini's waren gewoon lekker aan het luilakken en keten op de bank.( ik had natuurlijk eigenlijk zelf t liefst zo willen kunnen liggen )

Reacties

  1. Lief.... maar ik herken het gevoel. Door die rommel voel je je nog even tien keer zo moe.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat zien ze er superlief uit, je kindjes op de bank!! Door hen zie ik de rommel niet eens liggen hoor! ;-) (bij ons is het zo'n teringzooi dat ik niet schrik van een paar 'objecten' op de bank)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ach ja morgen weer een dag, je moet niet alles tegelijk willen doen toch.

    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gek is dat hé? Als je moe, ziek, zwak of misselijk bent dan erger je je groen en geel aan rommeltjes. Omdat je weet; het gaat nu even niet. Ben je fit, dan grijp je een keer links of rechts en de rommel is weg.
    En wat ik zag is "schone rommel", oppakken en wegwezen. Maar ik ben wel eens in gezinnen geweest dan begon zoiets tien keer erger bij de voordeur en was het hele huis bezaaid met schone en vuile dingen door elkaar. Toen heb ik vaak gedacht; hoe krijg je dit ooit weer goed. Dat is dan weken werk. En bij jou? Morgen misschien een uurtje en dan is alles weer spic en span. Leef in een huis, het is wel jou thuis en geen meubeltentoonstelling toch? Slaap eerst maar lekker bij.
    Hartelijke groet en tot laters
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke foto hoor van die twee donderstenen !
    groetjes uit vakantieland

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk, hangmini's!! Inmiddels weer zelf wat bijgekomen?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mmm, wel een heeeel leuke foto! En ach...je trekt wel weer strak:-).

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk