deze week zag ik....(24)

Dat marble nails er wel heul leuk uitzien, google gerust eens op how to marble nails en bekijk op het filmpie.Maar wees gewaarschuwt ! het is erg leuk!!! Nou zo gemakkelijk is het dus.....
Ehm niet dus....maar t was wel heel gezellig om samen met bakvisje en vriendinnie te doen zo een avondje kliederen. Volgende week gaan we voor newspapernails, ook ehmmm heel gemakkelijk.
oh en ik ben de R kwijtgeraakt in t heetst van de strijd tijdens het stempelen, zie ik nu
tja.....

Reacties

  1. Het resultaat mag dan misschien wat tegenvallen, de lol nemen ze je niet meer af :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihihi ik vond het wel leuk :-) Maar marble nails...hmmm zijn aan mij niet besteed ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat ziet er ingewikkeld uit! ik kan nauwelijks mijn nagels netjes in één kleur lakken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb altijd alleen maar doorschijnende nagellak op en van mezelf een soort van French manicure. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. es zien of ik mijn jongens daar warm voor krijg ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allemaal onbekende termen (terwijl ik wel van nagellak hou!), ik moet nodig eens gaan googelen..... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bij mij wel bekend, mijn oudste meidje heeft eíndelijk aan het einde van de vakantie craquelé nagellak kunnen krijgen (tip: Essence van het Kruidvat, goed voor de tienerportemonne). En zelf vind ik het ook alweer leuk, ik heb panda's op haar tenen gelakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. NailArt en veel plezier samen, allebei heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! Maar het lukt me niet, dat weet ik zeker... misschien als mij dochterts ouder zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bij ons was het inderdaad ook geen succes (heb je al op pinterest gekeken, dar is een schat een hoe kan ik mijn nagelslakken informatie)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk