beste dief

Mijn complimenten met uw goede keus, dat u het oog op het mobieltje van mijn bakvis heeft laten vallen.
Werkelijk een leuk mobieltje he? Jah vond zij ook hoor! Zij kreeg hem van haar moeder en is er werkelijk super zuinig op, ook haar kleine bijbehorende abbo kan zij goed beheren. Niet zoals u , die vanaf diefstal vrijdagavond tijdens de paardijles tot vanmorgen en het hele bel en sms tegoed van de maand Maart al op maakte en er ook nog ruim over heen ging.
Helaas heb ik mij genoodzaakt gevoeld om het te blokkeren. He, wat jammer voor u, en wees nu eerlijk als u goed kijkt ziet u heus ook wel dat het mobieltje er welliswaar goed uitziet, maar toch al wel 3 a 4 jaar oud is... deceptie he?
Bij nader inzien en op de maandagmorgen zien de dingen er beslist allemaal anders uit.
Nouja bedankt dan maar, voor de overlast, van blokkeren en het verdriet van het verlies, maar allermeest bedankt voor het verlies in het vertrouwen in het goede van de mensheid,van het beschadigen van het vertrouwen van ons kent ons, op de manege, het is een les waar mijn bakvis wel verdrietig om is maar wel wat geleerd heeft.( hopelijk)
(ik had het haar willen besparen deze les, en mij de kosten van een nieuw mobiel telefoontje)

Geen vriendelijke groeten,
de moeder

Reacties

  1. Zo dief, lees dat maar eens door en toon berouw. Een nieuwe mobiel kun je bij de moeder van het bakvisje afleveren. Met een abbo-tje erbij graag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou beste dief, applausje voor je waardeloze actie. Heb je niet geleerd dat je met je tengels van andersmans spullen af moet blijven, dus hup terug naar bakvisje ... MET excuus graag ook aan haar mama uiteraard!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga ervan uit dat de dief sportief genoeg is om òf op deze brief te reageren òf anoniem en een beetje stilletjes, maar ja, dat nemen we dan maar voor lief, het mobieltje terug te geven....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die zien we nooit meer terug. Wat misselijkvan die dief zo'n rotstreek. Heeft ze niet even gebeld om te horen wie er opnam?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ah bah! dat zijn altijd hele nare dingen...rot dief!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hopelijk was het dan tenminste geen bekende van op de manège :( jammer he, als het zo moet lopen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. he shit! Wat vervelend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een rotstreek, je gaat op deze manier iedereen toch wantrouwen.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh bah wat vervelend. En dat het dan ook gebeurt op een plek waar je denkt iedereen te kunnen vertrouwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben bang dat dief deze brief niet zal lezen helaas. Balen zeg. En inderdaad: vooral het vertrouwen wat een deuk krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is balen. Maar het gebeurt helaas nog steeds. Maar wil ieder voorkomen dat een geblokkeert nummer van een nieuwe sim-kaart wordt voorzien (dan kun je het mobieltje weer gebruiken) dan heb je het volgende nummer nodig; *#06# -sterretje, hekje, 06, hekje-
    en dan verschijnt er op het scherm een uniek nummer en als je dat blokkeert dan kan niemand zo'n toestel bv. nog doorverkopen.
    hartelijke groet en tot laters
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. @gerrie: ik neme aan dat je dta op je mobiel moet doen dna voordat hij dus gestolen word????

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sillie, je begrijpt het helemaal. Maar ik kwam daar ook pas achter toen ik mijn mobieltje kwijt was. En die tip geef ik daarom want ik wil de mijne als eerste niet weer kwijt en het is vooral een nare gedachte dat het gestolen mobieltje met een nieuwe simkaart doorverkocht kan worden.
    Hartelijke groet en tot laters
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Egh, wat een vervelende aanleiding voor zo'n leuk geschreven blog. Ja, daar schiet je ook weinig mee op he.
    Hoop dat ie niet al té ver over limiet heen was eer je blokkeerde.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hopen dat hij/zij deze blog lezen mogen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohhh wat stom, ik kan helemaal begrijpen dat je heel boos bent! Wat een %^&*-mensen zijn er toch...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goeie tip van Gerrie! Dat had mijn zoon moeten weten toen, tijdens zijn 4 maanden lange verblijf, zijn mobiel met nog andere spullen in Ghana onder bedreiging met een wapen gerold werd. Helaas maken we dat hier in Amsterdam ook wel mee, dat je onder bedreiging met een wapen je spullen moet afgeven. En dan is het onverkoopbaar maken door blokkeren misschien toch een pleister op de wond. Een vriendin van mijn zoon schrok zich (hier in Nederland0 overigens rot. Zij heette Anna en stond dus bovenin de bellijst van mijn zoon. Zij dacht dat er iets met hem in Ghana gebeurd was, omdat een onbekende Ghanees haar belde.Die man wilde gewoon even gezellig met haar kletsen (??) Dat was dus of de dief of iemand uit zijn omgeving. Helaas, je doet er niet veel tegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. dat is flink balen hoor. zeker omdat t op zo'n plek gebeurde waar je iedereen zou moeten vertrouwen. Nu niet meer dus.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk