marionetmoeder

Ik hang weer aan een draadje,als een marionet gelijk, en ik ben er blij mee hoor!!! Want na dagen van constante ergernis omdat mijn internet verbinding het dan eens wel dan eens niet deed, vooral meer niet dan wel eigenlijk.En ik was ook nogal onredelijk van vermoeidheid, want ik zat na 3 weken heerlijke vrjje vakantie weer meteen eens in de nachtdienst.Hangt mijn laptopje weer aan een draadje en kan ik weer heerlijk, hoe verslaafd ben ik ook!! heerlijk dus internetten en vooral blogjes lezen en reageren en zelf bloggen :-) wauw .... wat heeeerlijk weer.
Oh en ik moet m even laten zien, wij, de peuterzoon en ik werden gisterenmiddag urenlang betoverd door deze prachtige vlinder die nogal vermoeid ( en nog nat van de regenbui?) en dus heel rustig en lang in onze tuin zat te wapperen ( zwaaien naar ons) met zijn vleugels in de zon.

Reacties

  1. Ha je bent erweer ;-) Het was al zo stil hier.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vervelende je kan er niet meer zonder. Is dat de Atalanta vlinder niet? Mooi he.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pc's moeten werken. Ik kan best even zonder, maar voor de rest ben ik blij wanneer ik weer kan bloggen, opzoeken, administratie bijwerken,...En af en toe hebben die dingen behoorlijk kuren, maar ze worden dan ook veelvuldig gebruikt hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zal ik je eens een geheimpje verklappen ? mijn naam is ChoCho en dat betekent Vlinder in het Japans, een kleine herinnering aan een vorig leven ...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zwaai even terug, prachtige foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is mooi, die foto....
    Ik dacht even dat je met marionetmoeder iets anders bedoelde, maar gelukkig, je bent erweer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk om weer online te zijn! Ik herken je vreugde. Ooit waren wij eens vijf weken offline met dank aan Tele2, en ik huiver nog als ik er aan denk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Soms is het de techniek maar vaak ook iets anders dat er geen "zetjes" meer worden gedaan..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. techniek moet het gewoon doen. Ik hoef nooit te weten hoe iets werkt als het 't maar doet.
    Mooie foto van een atalanta! En leuk dat je er weer bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohh daar kan ik ook niet tegen hoor....ik kan dan ook vreselijk chaggerijnig worden. Wij hadden altijd Ziggo....en steeds lag internet er om een vage reden uit....grmppfff......nu hebben we XS4all...en nooit meer problemen...Internet moet het gewoon doen. Punt!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk