lege hoes

Hmmmm het vorige blogje twee dagen geleden was ik al moe..... maar als 's nachts je nieuwe (witte hoes met italiaans kant)dekbed uit de hoes glijdt( nog wat gladdig van nieuwigheid) en manlief dat midden, zo half 4 ,in de nacht wapper wapper klopperdeklop gaat verhelpen,brom grom, knor ( dat laatste was ik, ik sliep en had dus nog geen last van de lege hoes)
Het kleine beepje ook wakker geworden van het gewapper oke en het geknor waarschijnlijk, begint enthousiast te kakelen aaaa AAAAAAAA Kaaaa .....en te kronkelen van pak me ...PAK me...Pak me dan... ja dan pak je dat lekkere beepje maar en weer ligt ze tussen ons in... floep, binnen 3 min in slaap... zo lief :-) Zelf helemaal klaar wakker besluit ik dan maar even van dit heerlijke moment te genieten met beepje tussen ons in, en voel mijn dwaze knorrigheid langzaam wegglippen.Manlief ziet er opeens ook weer wat sympatieker uit.( en niet meer als brute en domme dwaze slaapverstoorder)Hmm dan begint peuterzoon om 5:45 te loeien..... wakker, aaargh,wild word ik weggerukt uit mijn slaap, ik deed werkelijk net de ogen dicht! Maar plotsklaps is het stil, ik zak weer terug naar dromenland... heerlijk, en word om 8 uur wakker gemaakt dan manliefje die al uren beneden zat met peuterzoon en mij heel lief liet slapen..... smak...wat een lieverd.(ik- hartje- manliefje)

Reacties

  1. Hij is wel héél lief......eerst zorgt ie dat je weer lekker warm onder een nieuw opgeklopt en opgemaakt hoesje ligt....en vervolgens ook nog peuterzoon bezig houdt zodat jij door kan ronken.....das zeker een smakkerd waard;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi wat een grappig verhaal, het is helaas zo grappig niet hé als je wakker bent uit je slaap zo midden in de nacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die had wat goed te maken, haha!

    Wel heel lief. Zalig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Shear bless. Dat is het. Wat een lief, mooi logje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, leuke, herkenbare blog! Ik ga je volgen.

    Kun je vanmiddag niet even in je bed kruipen, wat slaap inhalen?

    Fijne dag!

    Aritha

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk