de win win van den puber

Wederom was mijn puber van school naar huis gestuurd,of nee nu zeg ik het verkeerd.De school , de mensen op die school, de leerkrachten, of misschien is het in deze beter te spreken van de leerzwakken, spraken slappe , doch duidelijke taal, je hoeft niet perse op school te blijven... en zoef weg was mijn zoon alweer terug naar huis..... het hoefde niet mam, en dat leek hem een win win win situatie... hij blij, want hij heeft geen saaie school, leerzwakken blij, want die kunnen ook op tijd naar huis, en ik blij.... hmmmm waarom dan knorde  ik?Ik maak liefst zelf uit waarom ik blij zou moeten zijn.... nou omdat hij  klusjes voor mij ging doen sprak hij monter en ik dus weer een hele gemakkelijke dag zou hebben.....
Najaaaa de gemailde directeur waste zijn handen in onschuld , want die wist van niks....mijn naam is Haas  riep hij ook nog....

Reacties

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk