het geniale meesterplan

Vandaag worden wij door minister Klink verwacht, jawel de tweede prik krijgen wij van hem.
Nou bedacht ik een fijn geniaal meesterplan, een van mijn vele geniale meesterplannen, ik ben er gek op geniale meesterplannen bedenken, vooral om 6 uur des morgens ben ik erg creatief.....
Wij zouden afwijken van onze priktijden , en gespreid gaan, ik zou des middags gaan en elfje en peuter meenemen en laten steken, dan zou manliefje eerder thuis komen en puber en zichzelf laten steken, waarom dit geniale meesterplan? Hmm het had wat te maken met kerstvieringen van diverse scholen enzo( niet vergeten ik moet geheel onverwacht en ongepland in ene nog fruitsalade in elkaar flansen blijkbaar) en mijn veranderde werktijd vandaag.Soms zijn het de kinderen die mijn geniale meesterplannen boycotten/in de war schoppen, maar nu was het manliefje die ondanks mail/sms en ja heus een echt gesproken woord  mijnerzijds niets van dit plan gehoord noch begrepen had en een geheel eigen masterplan had,waarbij hij onze uitnodigingen  van de minister voor het gemak(?????) maar  even op de zaak had neergelegd ......(20 km verderop dus)
Ik stortte niet ter aarde,(ik lag nog in bed) noch bleef ik zen, nee meer iets ertussen in, en bedacht ter plekke een nieuw geniaal meesterplan, zeg maar voor vandaag toch al plan 3.....hij zou eerder thuis komen en iedereen tegelijk laten prikken behalve degene die naar kerstviering gaat(vroeg op de avond met fruitsalade, die nog steeds gemaakt moet worden.) die ontzeggen we dan dus maar de 5% extra bescherming die de tweede prik geeft.
Manlief begreep dit plan en herhaalde op sombere toon de kernwoorden van dit plan, ik blij YESSSS dit gaat hem worden.
Ik check mijn mail:
Hoi schat

Ik weet het niet meer. Ik was er heilig van overtuigd dat ik de prikkaarten had, maar toch niet. Alleen de folders en de brieven...
Sorry, je wordt nu vast tureluurs van je  man.

Vooralsnog zit ik te broeden op geniaal meesterplan nr 4

Reacties

  1. die mannen... hier zou ik mij gerust iets gelijkaardig kunnen voorstellen! (maar hier is het vaccinatiebeleid anders en wordt er hoe dan ook maar 1 keer geprikt...)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier zeggen ze;
    keerls en siepels van alletwei krieg je traonen in oogn.
    Mannen en uien van alletwee krijg je tranen in je ogen.
    Je vind vast een goed masterplan.
    Hartelijke groet en tot laters
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk