wel goed opgevoed

Mijn buurkinderen, 17 en 20 zijn wel echt erg goed opgevoed, want hun moeder mijn buuf doet mee, menig moeder zou wensen dat al haar voorbeeld gedrag zo goed gevolgd werd. Nee ik zag het meteen zij is werkelijk een hele goeie moeder.Zij rookt, de kids ook, zij drinkt, de kids ook, zij laat de hond nooit uit, de kids springen ook over de hond heen en zijn drollen.Zij doet een KNIP en haar kids volgen als waanzinnigen.
Het is een voorbeeld gezin.Ohjah had ik al eens vermeld dat geen van die kinderen naar school/werk gaat? en beide hun volwassen vriend /vriendin er ook bij inwoont?Even om het plaatje compleet te krijgen he:-) voor de beeldvorming.

Reacties

  1. Hmmmm....toch maar hopen dat ze je log lezen...misschien leren ze ervan...(maar niet heus).

    Waardeloos...als je zulke mensen naast je hebt wonen....daar word je niet echt vrolijk van.....maar ja....dat zullen ze ook wel van jullie denken....(grmpf).

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk