Hobby's of niet

Opruimen.... het is niet mijn hobby.Maar geinspireerd door http://www.theperfectpantry.com/
waar ik eerst ene paar weken verlekkerd naar de perfecte keukenkasten en aanverwante kasten heb gekeken, heb ik mijn besluit genomen.Om eerlijk te zijn had ik het al een paar weken geleden genomen, maar ik kwam er maar niet toe. Ik wil/ga ook mijn pantry/trapkast dus anders inrichten zodat ik er een foto van kan maken zonder dat ik spontaan in huilen uitbarst.Eerst had ik nog een voor en na foto willen maken,maar a was ik weer eens te snel met opruimen ( ik doe eerst dan denk ik pas) en b was die aanblik eigenlijk toch niet iets wat ik www zou durven/willen delen.Men zou nazorg nodig hebben.Men( de meelezende fam en vrienden) zouden wegblijven uit angst.Of ik zou het schoolvoorbeeld worden, berucht in heel nederland van hoe je trapkast er NIET uit moet zien, op de schoonmakersbedrijven zou een pin-up kalender van mijn kast komen te hangen , zij zouden verblijd zijn, dit was het echte werk, hier kun je wat mee.
Na slechts een plank had ik al ,en 2 vuilniszakken vol afval weg en nog steeds spullen over( hoe bestaaaaat het)Dus toen moest ik wel even stoppen want mijn vuilnisbakken zaten vol.
Gisteravond heb ik plank 2 en 3 gedaan beide kleine plankjes(1,5 m ongeveer) echt verbazend ik kwam spullen tegen die ik in geen jaren aanschouwd heb.
WEG ERMEE
zo nu nog de BODEM aaaaaaa wat ligt daar veel en wat is die kast diep,en de bovenste plank waar de alcoholische drank staat.( dat ruimt makkelijk op :-) )
En het ergste is dit: als ik hem helemaal leeg en schoon heb, ga ik hem vast weer opnieuw volzetten... aaaaaaargh het is om te janken, waar doe ik het voor....

Oh wie zich afvraagt wat ik oa er allemaal in had staan.... 3 meter kookboeken/tijdschrijften etc etc de boeken heb ik grotendeels gehouden de tijdschriften allemaal weg :-)

Reacties

  1. Nou dat ruimt dan wel weer even lekker op he ;-) En waar is de foto nou??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die durfde ik eerlijk niet te plaatsen ik moet de bodum nog he ;-) maar jij weet hoe erg ie was :-) als enige hahaha hier dan in blogland

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk