altijd verrassend nooit voordelig

Als je buren ongevraagd de planten in mijn tuin gaan snoeien.
(en dan niet alleen de 10-20 cm die erbij hun overheen hangt nee , zij doen echt hun best,het zo erg lelijk mogelijk te maken, er werden kosten nog moeiten gespaard, zag ik wel, stoel en trapjes handschoenen en kniptangen alles hadden zij gehaald)KNIP KNIP KNIP KNIP ohh kijk hier kan ik net nog bij om het nog lelijker te maken, snel snel snel... aaaa bevriessssss zij(ik dus) kijkt naar ons, doe net of we sigaretjes roken,kijk ondertussen vanuit je ooghoeken slinks omhaag.Is zij al weg? Dan knippen wij weer vrolijk doch snel en lelijk en bovenal ONGEVRAAGD door)
Om in de kookboektermen te blijven: Ja ik kook wederom. ( 10 min op 200 graden buiten de oven)
Ik geloof niet dat het zinvol is erover te gaan praten nu, a omdat ik kook,b omdat het kwaad nu al geschied is, de planten zullen van de winter niet meer aangroeien.c ik ze nu werkelijk begin te liefhebben in de bijbelse zin van het woord( heb lief wie u haten/haat wie u liefhebt ...poe verwarrend allemaal he? )

Reacties

  1. Pfhh buren....hopelijk staan ze tijdens het illegale klusje vaak in de hondenstront!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. huh? hebben ze de laurier gemold? dat is inderdaad wel iets om te koken. en dan willen ze vrijdag ook nog tot 3uur in de nacht ons kroost wakker houden. grom.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk