keukengodin

Maar nu even niet...
Buiten is het stormachtig, windkracht 6 zeggen ze, hmmm nou hier aan de kust wel harder.Ik woei zowat uit mn panty toen ik een rondje met hondje en kindjes ging( die laatste twee zitten gelukkig samen zwaar te wezen in zo,n dubbele kinderwagen).
Binnen is het ook al lang niet meer boven de 24 graden( helaas) kouder dus, en er ligt een ziek elfje met allerlei klachten op de bank te kermen( dubbelzien, hoofdpijn, kotsen ,wisselend koud, warm, koud blabla ... zou het de mexicaanse griep wezen??)
Jonge zoon heeft zn kunnen getoond en enoooorm dwars door de luier heen gepoepert... grrrr die kan meteen in bad, dat frist beter op dan wat gehannes met billedoekjes.In bad gezeten vindt hij alles zeer grappig en gooit bekertjes water in mijn richting.Ik was net neergestort op de dichtgeklapte wc even bijtrekken, maar kon nog net opzij springen om zijn waterhozen te vermijden, en hij gierde het uit van de pret, dat mammie toch zukke gekke sprongen kan maken...( ja ik lok het ws zelf uit ,want zo'n reatie vraagt om meer ;-) )
Nog niet helemaal aangekleed brulden er twee meisjes, het elfje stortte nu werkelijk echt heel erg in en het kleine beepje besloot uit echte onvoorwaardelijke zusterliefde gewoon even heerlijk mee te brullen.Ik deed mn superwomencape weer om ( die mag namelijk niet nat worden) en vloog naar het huilende duo toe alwaar ik troost uitdeelde tot dat op was.... toen zag ik dat het nog maar 12 uur was en deed ik spontaan een huilbuitje mee.
En dan moet ik ook nog koken? whahahahahaha ik dacht het niet... Meneer Albert H. heeft vast wel iets voor ons gekookt wat alleen nog opgewarmd hoeft.

Reacties

  1. He bah is het elfje ook al geveld....heel veel beterschapjes voor haar !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Albert H?? Gelukkig had meneer Deen ook wat voor ons. Sinds wanneer kookt meneer Deen niet goed genoeg meer?? ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk