huishouden

Ik voel me het prettigst in een opgeruimd huis,kwelen sommige vrouwen/moeders hmm ja denk ik dan wie niet, alhoewel ... ik niet, want als ik alles opgeruimd heb voel ik me niet prettig meer maar enorm uitgeput( zo veel op te ruimen iedere keer maar weer) en wanhopig, want Ik weet dit opgeruimde kan nooit lang duren, er komt zow eer een orkaan aan kinderen peuters pubers baby's en schoolkinderen die al mijn werk van de hele dag binnen een minuut te niet doen.
Dus ik voel me het prettigst in mn rommeltje, heel relaxed ben ik dan, helemaal zen.Voor zover ik dat ooit ben....

Reacties

  1. Een huis moet in geleefd worden ;)
    Het is heerlijk als alles opgeruimd en schoon is, maar nooit van lange duur.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk