anders

Hoe blogde ik gister over mijn krijsende peuter bij het in bed gaan.Nu vandaag was het anders.Hij begon keihard te krijsen, maar dan zodat je hoort ( als moeder helemaal) dat het anders is..... pijn.... (en het feit dat hij krijste niet bij aanvang, maar bij afloop van de dut, wat niet normaal is want dan roept ie meestal mammie/pappie/ludith(ipv Judith) of hij gaat zingen.
Vandaag snelde ik dus meteen naar boven ... en Oh wat een TOESTANDEN...
Hij zat klem.Zijn beentje was tot over het kniegewricht tussen de spijlen door geraakt en zat nu muurvast.Geen beweging in te krijgen.Hij keek wanhopig naar mij, dikke tranen biggelden over zijn ronde wangetjes, hij strekte zijn kleine mollige armpjes uit.Alles in zijn lijfje riep: RED MIJ en ook nog MAMMIE kan alles.....
Slik ... Het zat echt muurvast.
De badkamer in gesneld en de fles zwitsalbabywasgel gepakt,been ingesmeerd en toen voorzichtig erdoor terug geduwd.Hij slaakte een diepe diepe zucht. En klemde zich lekker naschokkend van het huilen aan me vast.
En nu lacht hij weer.Opgelost.Vergeten.Het moet heerlijk zijn om peuter te zijn :-).

Reacties

  1. Lang leve de Zwitsal! Fijn dat David weer lacht. Hoe is 't met jullie kleine prinses?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhh, mijn schat...! Zielig zeg. Echt. Heel zielig. Gelukkig was zijn moeder bij hem die hem heeft gered. Dank je wel schat. Reddende engel. Ik zou trouwens denken dat het heerlijk is om vader te zijn hoor. Even je zoon redden van de pijn en dan is ie altijd zo lief en dankbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh wat zielig !! Ik dacht al wat te horen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook heerlijk dat je als moeder het verdriet nog zo gemakkelijk kunt wegnemen op deze leeftijd!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk