update heks

Gistermiddag kwam gehuld in appelgroen linnen outfit de heks op haar vouwte fiets( ja vouw fiets) ook die was onderdeel van haar vermomming,zodat zij niet ontmakserd word.Wij hadden een afspraak om 15:30 uur, maar blijkbaar is dat in de heksenwereld een uur later want zij kwam exact een uur later op de voorgenoemde vouwfiets mijn huis binnen rijden.Grrr waren net al mijn versterkingen die mij en het bolle babybipsje zouden beschermen weg.( toeval???)
Gewapend met haar digitale weegschaal deed ze een greep in de box en viste Lily eruit....... tadaaaaa jahwel zij was 150 grammen gegroeid :-D JOEHOEEEEEEE
De heks keek lichtelijk beteuterd want van zoveel blijdschap en vrolijkheid voelde zij haar toverkrachten smelten en ze wist ik kan hier niks meer uitvreten...en verliet beteuterd het pand met fladderde appelgroene mouwen op haar vreselijke foute vouwfiets(wat eigenlijk een metalen bezem voor moderne heksen is, het nieuwste model)

En wij, Lily en ik deden een vreugde dansje door de huiskamer en door de tuin en feliciteerden elkaar met het zojuist behaalde resultaat.Lily als meesteresdrinkster en ik als meesteresopperborstvoedingdoorzettendemoeder ;-)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk