gaaaaaaaaap

Ik ben een beetje moe,heb ik weer een dag mn lijstjes niet afgewerkt ;-) maar toch moe .. nee MOEEEEEEE .... net als ik me heerlijk in een weldadig diepe slaap wil laten glijden, hoor ik een klein huiltje, van het kleine babytje, met haar stemmetje raspt ze als een vlijmscherpe vijl over mijn ( toch al zo) tere ziel/hart.... weeee weee weeeh....dan ben ik meteen wakker...weeeh weeh weeehhhhhhh.... ik ben KLAARwakker ..... mijn ingewanden bloeden, want ze keek er ook zo zielig bij alsof er ik weet niet wat is.......weeeh weeeh wwmmm mmm mmm ze zuigt zich als een zuignapje vast aan mijn borst en is tevreden... ze knort er soms wat bij als een klein tevreden biggetje en langzaam vallen haar oogjes dicht en na een minuut of tien is ze weer in slaap.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk