Niet op vakantie

Maar mijn koffer is gepakt, mijn lijsten zijn in min of meerdere maten afgewerkt.Ik heb de bodem van de wasmand weer eens a vue.Ik ga er toch even een paar daagjes tussenuit. Voor mij even geen alledaagse beslommeringen, ik heb mn boekjes mee puzzelboekjes en romans en mp3 spelertje, ik hoef me geen moment te vervelen, mn digitale foto en filmcamera gaan mee, alle mooie dingen kunnen dus uitgebreid vastgelegd worden.

Deze ochtend vertrek ik, dan krijgen alle kuikens nog een kus .....en worden ze uitgedeeld bij oma en opa, samen met onze hond.

Brrrr en dan gaat het beginnen..... ik ga naar het hotel waar ik normaal gesproken werk, alleen naar andere afdelingen.Zodra ik binnen ben kan ik mijn gewone kleding uitdoen en de passende vakantie kleding aantrekken, een lekker luchtig operatiejasje met bijpassende slip....

Daarna word ik naar een rustgevende afdeling gebracht waar ik helemaal ontspannen zal zijn, met wat hulp van de slaapgeest uit de fles.

Als ik dan wakker word heb ik waarschijnlijk het mooiste kado wat je je maar kun wensen naast me staan...... in een wiegje

Reacties

  1. Als ik het lees, krijg ik kippenvel! Betekent dit dat je geen ruggenprik krijgt, maar onder narcose gaat? Lieve Sillie, ik wens je een heel gezond, mooiste cadeaut en een spoedig herstel zodat je snel weer thuis bent!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk