Hoe heter


Hoe heter hoe beter, roept bij ons de patatboer op de markt altijd.
Nou geld dat zeker voor lekkere patatjes.
Maar ik ken hem een beetje en ik weet dat hij dat ook gewoon tegen leuke voorbijshoppende dames roept.Ook daar kan ik hem geen ongelijk in geven het geld ook voor leuke dames.(ook voor leuke mannen natuurlijk)
Maar voor zwangeren in hun laatste weken geld het beslist niet ... poe poe poe ik ben al zoooooo bloddy hot van mezelf en dan met al die gierende hormomen en een warm lijfje in mijn lijf... ik zit werkelijk tegen het kookpunt.Soms zelfs erover heen...

Reacties

  1. Ja heerlijk een patatje en daarna een raket ijsje, het water loopt me in mijn mond hahah.. Kom via, via even op je blog kijken.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk