het zweet huns aanschijns


Een zinderend hete dag was het gister 2 de pinksterdag.Op ons program stond een hele lijst met klussen in de huiskamer:
-piano weg
-Plafond witten
-muurglad op een van de huiskamer muren smeren zodat die daarna overschilderbaar is
-andere muur behangen
Gelukkig kregen we hulp van mijn schoonfam.
Als eerste moest de piano het huis uitwant dan hadden we meteen meer ruimte voor het klussen( ale andere huisraad stond al zo veel mogelijk in de tuin.
Nou is een piano best behoorlijk zwaar en onhandig als je hem wilt verplaatsen.Maar met schoonmoeder puberzoon ,liefste man en een buurman uit de straat is het toch gelukt het onding te verwijderen.Joehoe!!!!
Nu heb ik een heerlijke kale plek in huis :-) binnenkort kan daar de box dan staan.
Door de hitte , het was wel 25 graden binnenshuis droogde alles zeer snel wat soms handig maar soms ook niet zo fijn kan zijn want je moet dan het tempo er flink in houden.
Keihard is er gewerkt en dat in die hitte.Ik ben wel heel blij want ook al is het nog niet helemaal afgekomen er is enorm veel gedaan.
Ik zeg wel je, maar ikzelf deed eigenlijk helemaal niet mee.. GRROM wel heel lief, maar het maakt dat ik me een soort van ballast voel, en dat ben ik van mezelf eigenlijk niet gewend.
Maar ik had wel weer even lekker de tijd een klein badje voor de kleine buiten te zetten waar hij de hele dag met tussenpozen enorm van genoten heeft.

Reacties

  1. Gelukkig schiet het nu wel lekker op. Heb zin in dat het klaar is. Zin omdat het er dan lekker mooi en fris uitziet. Maar ik geef toe, ook omdat ik dan lekker weer even op mijn kont kan zitten. Haha. Klussen is neits voor mij, maar nu niet gelijk in de stretch schieten schat. Ik ga vanavond gewoon weer verder. Het moet af. Kus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ik ben heel benieuwd naar het resultaat :-)

    Grtjzz Janne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk