nesteldrang

Eem soort van onbeheersbare nesteldrang neemt zo langzamerhand bezit van mij en dus ook mijn hele huishouden.Ik kan bijna alleen nog maar denken aan alle opruimklussen en bij elke klus die ik gedaan en afgestreept heb op mijn TO DO lijstje, lijken er wel minstens twee bij te komen.Wat mij jaren niet opgevallen is, noch geirriteerd heeft is me nu een doorn in het oog.
Ik wil dwangmatig alles wassen( zo heb ik een vorige zwangerschap al een wasmachine naar de eeuwige ijzeren roetsvelden gejaagd door het hondenkussen te willen wassen,waarbij de naden open barsten en de hele vulling in de hele wasmachine kwam..... en ja eerlijk is eerlijk daar kunnen ze niet echt goed tegen)
Ik wil frisse plavonds en nieuw behangen of geverfde muren , ruimte scheppen in de huiskamer, dus de oude piano zal moeten gaan.( wie m wil mag m komen halen en meenemen)
Maar oei wat ben ik moe, ik kan de hele dag wel slapen, ook wel staand als ik eraantoe zou geven..Dus ik ben eerlijk gezegd weinig/minder produktief dan ik zou willen en dan ik van mezelf gewend ben.
Soms krijg ik een opleving en lukt het in ene weer, maar dan denk ik weer word ik niet gewoon geregeerd door mijn hormomen? Is het niet gewoon een soort van dierlijk instinct?Het moederdier in mij ontwaakt en neemt bezit van mij? En leid dan haar eigen leven?

Hmmm ik laat het maar over me heen komen en geniet ervan ;-)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk