het tuteren der oren :-)

Vandaag kwam mijn vriendinnetje J langs( zal later eens vragen of ik haar met naam mag noenen) met haar drie kuikens. Dat doen we vaak zo in de vakantietjes van de kids over en weer er een gezellig dagje van maken , wij lekker bijpraten en de kids ondertussen vermaken zich ook geweldig goed.Was een hele gezellige dag.
Wel zijn ze zo aan het eind van de dag ietwat luidruchtig :-) wat mijn titel van vandaag verklaart ...

Helaas was het vandaag niet zo mooi zonnig als gisteren , toen ik met ander vriendinnetje Ja met kids naar het strand ben geweest alwaar het ehm hoe noemen ze dat op het journaal?? de gevoelstemperatuur aanzienlijk minder was dan die op de thermometer .( die laatste stond op 14 graden celcius) gevoelsmatig was het wel rond het vriespunt zo ongeveer....
Wij zaten binnen de kortste keren blauw van de kou op ons handdoekie met de kleren en jassen nog aan.( wij= vriendinnetje Ja en haar jongste spruitje en mijn jongste spruitje en ik)
onze middelste kinderen probeerden ook het zeewater nog even uit in zwembroekies en bikinietje brrrrrrrrr )
Was er vandaag nog koud van....

Reacties

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk